1 Nisan 2011 Cuma

AHMAKISLATAN

AHMAKISLATAN

Şemsiyenizi açmanıza gerek yok. Ben yalnızca ahmakları ıslatırım.

Yanılmışım.
Birçok konu hakkında yanılmışım.
Ama en çok kendi hakkımda yanılmışım.

Ne bugün ne de yarın. Ben, hep ertesi günleri sevdim. Keşke arzularımın fermuarını çekebilseydim. Oysaki ben de biliyordum hayatımın bir musahhihe ihtiyacı olduğunu.

Namümkün ilişkilerin tasvip edilmediği topraklarda yaşıyorum. Belki de bu yüzdendir hangi durakta ineceğimi bilemeyişim.


Pastel renklerde hüzünlerin yaşandığı bir hayatın içinden çıkıp gitmek isterken, kurtuluş sandığım kayıp yaşamların içine bodoslama daldığımda ben de farkındaydım yakayı kurtaramadığımın. Oysa geleceğimi göremeyişimin sebebi yanlış seçimlerim yüzünden değildi. Bir miyoba fazla bel bağlamamak lazımdı. Otuz adım ilerimi göremiyordum. Hayatı nasıl görecektim. Seni…

Ben denizi çok severdim. Hele ki kafan bir de güzelse, offf değme keyfime. Amma velâkin ne zaman ki denize atılan oltanın ucundaki solucan oluverdim, işte o zamandan beri denizi sevmez oldum. Balıklara yem olmam değil de en çok kolibasil rahatsız ediyordu beni. Velhasıl, hâsıl olan vaziyet, "Bir zamanlar asra manşettim, şimdi 11 puntoyum..."

Milletin dedikodusuna teksesli ama bir o kadar da etkili triton olmayı isterdim. Çözülmeyi bekleyen bir aralık… FA ile Sİ gerginliği bundandır. Ben Mİ ye gitmek istedim hep, sen de DO ya. Aslında tek istediğimiz aynı şarkıda kalmaktı. Anlayamadık birbirimizi.

Dedim ya, ben bir miyobum.


Oysa bize istisnai bir mazi yakışırdı. Ne yazık iktisaba mani bir aşkın içinde olmak! Umarım doğru kullanmışımdır bu kelimeyi de. Ayıptır söylemesi şuan 100 promilim. O yüzden mazur görün.

Ama gelin görün ki ya da gelmeyin kalın orada. Ben anlatırım buradan. “Kendi yoluma naçizane bendenizdi bizzat engel”. Yani koşullu salıverilmem mümkün değil.

Bir miyoba fazla bel bağlamamak lazım! Otuz adım ilerisini göremez. Bu konuda bana itimat edebilirsiniz. Ben onun gidişini göremedim. Otuz adımdan sonrası buğuluydu.

Bakın, ne güzel yağıyor yağmur. İnce, yavaş yavaş.
Yoo, yoo. Lütfen açmayınız şemsiyenizi. Ben yalnızca kendimi ıslatırım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder